Källaren

Då har man gått igenom källaren och rensat igenom vad som ska sparas, vad som ska slängas och vad som ska iväg på loppis.
Kunde typ dela upp det på tre lika högar haha.
Så det som ska sparas fick hänga med mig upp från källaren.
Suck..
Mer bråte här uppe..
Det innebär att alla som vill stjäla Sprattlarn och vara vart som helst annars än här (nästan) är välkomen att hämta henne ett par timmar så hon slipper springa runt i allt detta..
Jag vet inte vart jag ska göra av allt längre...
Suck..
Vill bara sluta packa och sätta mig ner och skita i allt egentligen.
Känns som om det aldrig blir klart ju.
Snarare som att det blir mer för varje sak jag gör.

Kändes lite bättre när syster ringde tidigare idag och sa att hon längtar tills jag flyttat in.
Jag med..
Så jag blir klar.
Kommer bli sjukt skönt att bara ha upp pack att göra.
Då kommer man ha slängt en del och lämnat en del på loppis och man har bara kvar det man vill ha kvar.
Det man behöver.
Det räcker.

Jag är ändå väldigt långt ifrån en samlare, jag slänger snarare för mycket oftast, det enda jag inte kan skiljas från det är Naíms koppel och halsband, säng och skålar.
De kommer följa mig alltid tror jag.
Affektionsvärdet är högt på dessa saker, dels det och att ja, jag planerar att en vacker dag ha användning för det igen.

Vad ska jag göra nu då?
Klar med allt man kan göra på datorn, lillan sover och jag har redan ätit..
Packa mer?
Nehe!? Menar du det?
Jomen visst, klart jag ska göra.
Suck!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tackar :D



-

Åh du gör det bra bruden, fy fan för att packa alltså. När vi flyttade så vaktade en lillan och en packade, dock fick Robert packa mest haha! :P så fatta vad duktig du är som packar själv! jisses!

Kramar!

2010-05-31 @ 21:07:27
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Gubbfan

Lova nu bara att du verkligen försöker låta bli att skaffa så mycket.

Man behöver ju inte ha så mycket grejer som man i alla fall måste slänga vid nästa flyttning.

Vid slutflytten om ca 75 år får du ju i alla fall inget med.

Så i stället för att samla på dig en massa ting:

Lev och njut av livet!

2010-06-01 @ 08:57:30
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0