Hoppsan, då var man på smällen igen då! ...Eller?

Jag är gravid igen...
Jag vet inte när detta skedde eller vem som är pappan...
Illa..

Men hur skulle jag kunna veta?
När det inte ens är jag som gått ut med nyheten att jag skulle vara gravid.
Jag fick ett telefonsamtal från min syster nu nyss.
"Hej"
"Hej"
"Är du gravid?"
"Haha nej, skulle jag vara det?!"
"Nej, men det går tydligen rykten om det i hela stan"
"Haha asså, låt dem tro det då haha"
"Nej, det är försent, har redan sagt att det inte stämmer, dessutom skulle det bara gå rykten om att du gjort abort om det inte kom någon bebis"
"Sant sant. Sådan är ju inte jag så vill inte att folk ska tro det heller"

Ja ni fattar.
Visst är det underbart haha.
Jag är tydligen gravid igen alltså.
Nej jag är inte gravid, så dum är jag inte att jag utsätter mig för risken igen när jag vet hur ont det gör att föda barn och nej, jag känner inte för att vara ensam med två barn och nej, jag har ingen hemlig kille som jag skaffar barn med heller.
Rykten är roliga grejer och det är ännu roligare när folk spekulerar massor.
Undrar vart detta kom ifrån dock...
Är jag så tjock?
Känner mig rätt smal faktiskt.
Jaja, nu fick jag något att skratta åt ett par dagar iaf haha.
Tjing på er!

För informations skull,
Såhär ser jag ut när jag är gravid:


Inte såhär:
<----Ser ni magen där?
Ingen bebis därinne.


Kommentarer
Postat av: inkybaby

:D

Men detta är ju underbart...hahaha, man blir så full i skratt åt alla i denna stan...Folk måste verkligen hata sina liv så mycket att dom pratar om alla andra och hittar på de mest roliga ryktena...

Men man måste gilla det lite...dom pratar ju iaf om dig...det gör dig ju aningen speciell eller hur...hihi...skit kul

2010-05-27 @ 15:16:40
Postat av: Malin & Elise

vissa har inge bättre för sig än att hitta på saker om andra människor, dom kke skulle skaffa sig ett liv?!

2010-05-27 @ 22:19:00
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: Petra

Hahaha, livet i en småstad ;p

Hoppas de som spridit ryktena läser din blogg, bilderna var ju som pricken över i:t!

2010-05-27 @ 22:42:53
Postat av: Gubbfan

Jobbigt och trist med rykten som sprids.

Men å andra sidan: Sötare mamma kan väl inga ungar få?



Men vänta gärna tills du har fixat utbildning, jobb(vad man nu hittar sådant), fast förbindelse och helst en trevlig villa med stor vildvuxen trädgård för ungarna att bygga kojor osv i.

2010-05-28 @ 10:01:17
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se
Postat av: Bettan

hahaha faaan e du höggravid ;) shiit vilken mage du har att jag hade missat detta :P hehe tydligen du me gjort ..



men du vet de e tjockisarnas paradis där nere i city som sitter o har konferens på stadens cafe om vem som är gravid o inte ! haha eller tror du inte de ;) :P

2010-05-31 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0