Hare med bröder.

Idag.
Kom.
Haren.

Ja, idag kom Haren.
Om han hade nå bra att säga!?
Nej.
Klart han inte hade.
Han har ju varit borta i fyra månader nästan exakt på dagen!
Men han kom och jag kan inte neka honom.
Allt jag kan göra är att säga vad jag tycker och tänker om honom och hoppas på bättring.
Om jag vill att han ska komma!?
Nej, inte egentligen.
Men för Tiilis skull så självklart vill jag att han ska komma.
Får se hur länge det varar denna gången.

Han hade iaf med sig sina bröder!
Så idag fick Tiili träffa sin farbror Dahni för första gången sedan hon var ca 2 veckor gammal och låg och sov.
Han såg ut att må bra och jag funderade en kort stund på varför i hela fridens namn det inte var honom jag träffade istället för Haren.
Ja, det låter knas.
Men vi kommer överens och han ser bättre ut haha.
Det var kul att se honom iaf.
Cedric var oxå med.
Men honom ser vi ju då och då vilket är trevligt.

Får se hur det blir i framtiden nu som sagt.
Men nu vart han här idag.


Kommentarer
Postat av: Malin & Elise

oj det var länge sen han var och hälsade på. förstår mig inte på killar (och inte tjejer för den delen heller) som inte bryr sig om det finaste som finns, sina egna barn.



hur gammal är han?

2010-05-02 @ 23:08:10
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: Gubbfan

www.iskall.bloggplatsen.se finns en massa oanständiga historier. Där förklaras bl a hur vi karlar tänker eller snarast hur det kommer sig att vi inte tänker alls.

De flesta av oss har inte lämnat Adams tankeoförmåga. Det var ju i alla fall Eva som fick hjärnan, inte Adam.

2010-05-03 @ 08:51:00
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0