Harar

Haren kom på besök igår och jag måste säga att jag är lite imponerad trots hans dumhet dagen innan.
Han lade ner tid på Lillan och satt inte bara där som en klant, eller ja, han gjorde det en stund, sedan sa jag åt honom och då lekte han med henne och grejade.
Han bytte en kissblöja och även en bajsblöja som jag ändå sa att han inte behövde ta.
Men han gjorde det, propsade nästan på det.
Sjukt imponerad är jag.
Han matade henne oxå.
Om jag inte missade mycket så vart det nästan noll söl oxå vilket verkligen uppskattas.
Han försökte lägga henne oxå med vällingen, men ja alla vet ju att lillan inte är så glad i att sova så vore nästan konstigt om han inte misslyckades med det.
Men han försökte ju iaf.
Hoppas det fortsätter såhär nu.
Att han kommer då och då och att när han faktiskt kommer oxå engagerar sig i henne och inte bara sitter där som ett fån.
Det hade varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0