Handlade

Idag tänkte jag att jag skulle låna bilen att åka och handla kattströ, det går ju åt när man har tre innekatter tänkte jag.
Mamma kom med förslaget att åka in till Torp istället, det gör hon aldrig så jag var på.

Där inne hittade jag kap!
Jag har ju länge velat ha ny skötväska till den lilla vagnen.
In på Stadium och hittade en rosa med flera fack som verkade toppen.
Den hade kostat typ 100:- billigt och bra, men var sänkt till underbara 69:-
Lövely tänkte jag och kilade till kassan med mitt fynd.
Killen i kassan sa: Denna får du billigt, den går in som 49:-
Yay sa jag och betalade snabbt ;)


Den är ju sjukt fin för 50 spänn!
Två fack fram ett nätfack på ena sidan där Lillans flaska pasar bra och ett annat fack på andra sidan, alla med dragkedja.
Ett stort och rymligt fack inne i och ett mindre (men ändå rymligt) fack i det.
Även dessa med dragkedja.

Sedan sprang jag även på en bikini på H&M som jag gillade.
Mor var snäll och köpte den ena delen till den numera fattiga Joanne.
Längesedan jag hade en så välsittande bikini och jag hoppas få använt den lite i sommar.
Förra året badade jag ju inte en enda gång trots toppenväder :(

Såhär ser den ut:

Här är vi inte blyga inte.
Varför skulle man om man ändå legat och solat nere på byggan varenda sommar sedan gud vet när i nästan ingenting.
Visst är den fin!


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul med så bra shopping! Superfin väska & bikini :-)

2010-05-25 @ 23:54:14
Postat av: Jeanette Eriksson

Vilka ljuuuuuvliga kort på barnen! så Cindy skickade dom till dig i alla fall? (korten alltså) Hur har du fått Tiilis bilder i sån färgskala? helt underbart fina var dom. kramen

2010-05-26 @ 10:17:26
Postat av: Petra

Sv: Du har helt rätt i din kommentar, men samtidigt känner jag ändå att man får ta ett ansvar för det man skriver och för de bilder man lägger upp. Jag tycker att man får tänka efter innan man skriver något.

2010-05-26 @ 19:45:27
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Anna

Scnögg bikini på schnögg modell :D

2010-05-27 @ 10:53:51
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0