Gnäll...

Jupp detta kommer vara ett gnäll inlägg.
Sprattlarn sov knappt alls inatt, därmed sov mamma inte mycket hon heller.
Mamman är übertrött.
Sprattlarn är vaken och pigg.
Hur tusan kan hon vara det?!
Jag känner mig ju som en död.
De få timmarna hon sovit senaste dygnet är långt ifrån nog.
Hon har dessutom halva dagen varit gnällig värre.
Först nu som hon är sådär nöjd och glad.
Gnäll, gnäll, gnäll på mig.
Men ni anar inte hur mycket lättare allt känns när man fått gnälla av sig lite.
Även om det är i text på en blogg som man knappt har en aning om vilka som tittar in på.
Trots att de allra flesta är stammisar av er.
Det ser jag ju.
Trött mamma svamlar igen.
Nu slutar hon.
 

Kommentarer
Postat av: Kia

Visst är det skönt att få gnälla av sig ibland. Mycket välbehövligt och bloggen är ett bra forum!



Hoppas att det löser sig med Sprattlarns nätter snart, så du får sova lite. Jag har inga direkta tips annat än att du ska gå på din magkänsla. Det är din dotter och jag tror du vet vad som är allra bäst för er båda.



Styrkekramar

2010-05-08 @ 23:47:34
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0