BVC

Idag vart jag till BVC med Sprattlarn som hade gått upp jättefint i vikt.
Haren var med.
Varför vet jag nog inte riktigt men det är väl bra antar jag.
Det är väl mest att det känns så fejkat när han inte en enda gång på fyra månader kunnat höra av sig och fråga hur det vart med henne.

Får se hur detta går nu.
Men frågan är om jag ens orkar lägga energi på att undra.

Sprattlarn hade som sagt ökat jättefint i vikt och växer på bra.
Det känns bra.
Vi kommer behålla BVC här i Lysekil även efter att vi flyttat härifrån just för att jag just nu trivs.
Skulle vara så jobbigt om vi bytte BVC och sedan inte trivdes..
Kanske att vi byter längre fram, men inte nu i början.

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Vi har gjort likadant och behållit vårt bvc i stan när vi flyttade. Det är bara en mil dit så det kändes som ett bra val eftersom vi trivdes så bra med vår bvc-sköterska. Det är ju så viktigt att det funkar eftersom de ändå har en så stor del i ens barns liv. Lycka till med flytten!

2010-05-04 @ 08:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0