Bilresan

Igår var mardrömskväll där Sprattlarn inte somnade förens efter 00 någon gång vilket resulterade i att jag varken fick i mig någon mat eller fick packat.

Bilresan gick både bättre och sämre än vad jag trott.
Hon somnade snabbt utan ett pip och sov nästan hela vägen ner.
Men när vi nådde Kungälv och precis kört förbi där så vaknade hon och inte bara vaknade, hon spydde oxå..
Stackarn spydde ett par ggr och hennes bilstol och kläder var inte en vacker syn när vi väl var framme.
Men väl framme åkte lillan i ett bad och var lika nöjd för det, plaska är ju alltid roligt.

Väl framme var det mat i magen och lite lek innan vi åkte iväg och kikade lite i affärer.
Sprattlarn har fått fina nya skor och en söt solhatt av sin moster.
Även body och strumpbyxor.
Sprattlarns moster skämmer bort henne.

Nu är vi bara hemma hos syster och tar det lugnt i väntan på att sötaste Vince ska nana så vi kan lägga oss och slappa framför en film.
Jag vet att jag är partisk så det skriker om det men Vince är verkligen de sötaste barn som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0