45 minuter

Det är vad Sprattlarn sovit sammanlagt under dagen högt räknat.
Från 08 på morgonen till ca 21 ikväll.
Hur hon har orkat vet jag inte.
För jag gav henne gröt vid 18 för att hon skule få lov att somna om hon ville för att jag tyckte synd om henne, men nej, då var hon fortsatt vaken till 21 tiden iaf.
Knasbollen.
Hon sover dessutom oroligt och har vaknat ett par ggr.
Nu ska jag strax göra välling och hoppa i säng jag med.
Nya tag imorgon.
Räknar med en vecka innan vi kommit in i rutinerna.
Kommande dagar önskar jag att hon sover mer än en halvtimme efter lunchen oxå..
Skadar ju inte när hon ska vara vaken så länge i sträck.
Familjeförskola imorgon.
Så upp och iväg när vi vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0