Vitlök!

Ja, så är det min tur att börja då.
Snora alltså.. Och nysa..
Så nu står det Gulasch på spisen med massa vitlök i och cayennepeppar.
Jag har inte tid att vara sjuk!
Lillan verkar vara på bättringsvägen (peppar, peppar).
Inga spyor idag och hon har ätit lite mat idag som stannat där det ska.
Ska ringa bvc imorgon och se om de kan tänka sig att göra en extra vägning för att jag ska hålla mig lugn oxå.
Så jag får se så att hon inte gått ner massor, vilket jag är duktig på att inbilla mig hönsig som jag är.
Ska försöka komma mig ut i tvättstugan här sedan oxå och hämta in det sista som hänger där.. borde redan vara torrt.. Men ja..
Det känns som om lillan inte sover hårt nog även om det bara tar tre minuter så är tre minuter för mycket om hon vaknar.
Så jag väntar tills hon är vaken igen istället och tar med henne verkar det som just nu.
Mer än såhär vart det inte att rapportera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0