Visste du att:

  • När jag dammsuger så hör jag Lillan gråta hysteriskt trots att hon sover som en stock eller leker nöjd och glad.
  • När jag duschar så har jag babyvakten med mig in i badrummet, även där hör jag nämligen Lillan gråta hysteriskt occh behöver veta att det inte är så eftersom vakten inte varnar.
  • Jag sover alltid i pyjamas och duntäcke, även på sommaren.
  • Jag har väldig träningsvärk i mitt högra lår, men har ingen aning om varför...
  • Jag äter kyckling nästan varje dag.
  • Sminkar mig ytterst sällsynt
  • Spelar Travian och älskar det.
  • Spelade mycket PS innan, då helst Final Fantasy och liknande.
  • Tycker det är rogivande att ge Lillan mat.
  • Min tv sättes på en gång i veckan i en timme för att titta på Grey's förr.
  • Nu sätts tvn på två ggr på en vecka ungefär.
  • Jag skulle dö utan min dator.
  • Om jag hade haft råd så skulle jag behövt en lägenhet att fylla med kläder, väskor och skor.
  • Även om jag hade haft en hel lägenhet full av kläder väskor, och skor, så skulle jag gå runt i mjukisbyxor och munktröja.
  • Min tv lär stå på mer och mer i framtiden..
  • Jag är väldigt fördomsfull.
  • Jag har 30-års kris innan jag ens är 25...
  • Jag har aldrig ljugit i mitt vuxna liv.
  • Tiili är det bästa som har hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0