Vakna tidigt

Vaknade inte så tidigt egenltigen, men gick upp när vi vaknade vid halv 8.
Det var skönt att få sova så länge!
Upp gick vi och iväg till Konsum.
Fick lurat med oss Sara och Neo dit oxå.

Efter en stund hemma när jag fixat iordning på köksbordet med påskliljor och så, så ringde Tilda och ville ha med mig till torp.
Klart jag hängde med.
Väl där inne tittade vi oss omkring och jag sprang på en super snygg datorväska som skulle passa perfekt som sskötväska.
Massor av fac och allt.
Passade bra till min lilla vagn oxå.
Men ville kika på Olles leksaker efter en riktig skötväska ch se om det var värt de extra hundringarna.
Det var det inte.
Varför vi gick därifrån utan att jag köpte väskan kan jag inte svara på..
Men upp i att lillans kulle ha mat och vi gjorde oss klara i huvudbyggnaden så hann allt utom mat affärerna stänga..
Ledsen är jag..
Åker ju inte in dit mer än en gång i månaden, MAX!
Egentligen inte ens en gång varannan egentligen..
Så sörjer lite över detta..

Men jag hittade iaf lite kläder åt Sprattlarn.
Två pjamasar och en klänning.
Var på vippen att köpa en solhatt till henne oxå, men hejdade mig och avvaktar ifall de få in fler och nsnyggare senare.
Ska oxå säga att jag hittade supersöt liten rosett att ha om huvudet..
En sådan måste vi ha!
Men senare, igen stress där.

Super synd på den billiga och supersnygga väskan..
Nsätan så jag funderar på om det är värt de extra hundra kronorna i bensin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0