Vad fan!

Vad nu!?
Lillan fick mat allt var frid och fröjd, skulle ge henne lite välling efteråt som jag alltid gör.
MEn så långt hinner jag inte innan lillan börjar hosta och spyr upp ALL mat jag precis gett henne.
Stackars liten.
Eller, helt ärligt så verkar hon helt obrydd minuten efter, men ändå!
Vad är detta?
Min lilla som aldrig varken snorat eller drägglat gör dessutom både och just nu.
Jag funderar på att ringa bvc imorgon och be dem ta en kik.
Men samtidigt, vad ska de se?
Tycker ju de borde kunna kolla upp hostan på någe vis iaf?
Det är läskigt..
Jag har aldrig hostat så jag har spytt och garanterat inte två ggr på en dag.
Detta är inte normalt alls.
Vet ju att det är många i Lilans ålder som hostat i flera månader runt om, men då måste det ju vara något som gå att göra nå åt oxå känner jag.
En vanlig förkylning har då iaf aldrig gett mig någon hosta.
Stackars min lilla flicka.
Hon som behöver all mat hon får i sig.
Men känns ju inte värt att ge henne en till burk med mat...
Är orolig att hon ska hosta så hon spyr upp den med och faktiskt så tycker jag inte hon ska behöva spy mer idag.
Hon får välling istället och sin gröt senare.
Det är milt för magen oxå.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Jag tror säkert inte det är någon fara, men kolla upp om du oroar dig!



Patric har ganska många gånger haft hosta och börjat spytt av det, det är riktigt jobbigt samtidigt som man inte kan vara helt säker på om det är hostan eller magsjuka. Men just att barn hostar tills de spyr tycker jag verkar vara ganska så vanligt.



Hoppas hon kryar på sig!

2010-03-03 @ 23:27:35
Postat av: Johanna

Hon kanske håller på och får ännu mer tänder? Det kan säkert yttra sig på flera sätt!

2010-03-04 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0