Vad ända in i H****e!?

Jag brukar inte svära på bloggen men nu är jag upprörd.
Vad fan!?
Jag har sömnsvårigheter och somnade inte innan 01 inatt.
klockan 06 vaknar Sprattlarn och skriker mig i örat, inget konstigt i det, fullt normalt.
Upp och byta en blöja.
Tillbaka i sängen är deet som det onormala börjar, hon slutar inte vara missnöjd!
Nehe..
Jaja, då får man väl försöka roa flickan då.
Sagt och gjort, men likväl..
Skrik...
Hittar inte anledningen, mat, lek och vila, inget duger.
Tillslut efter många om och men så somnar hon på min arm, jag däckar utmattad klockan är 09.
Men ja..
I fem ynka minuter så fick jag sova..
Sedan började det borras inne hos min granne.
Lillan sussar vidare som om ingenting händer (så trött var hon alltså) men jag kan inte.
Så nu är hon utsövd, men jag då?
Just nu vill jag bara gå in och skjuta folket som står och borrar.
För uppe på allt detta så fick jag ta en huvudvärkstablett det första jag gjorde efter blöjbytet vid 06.
Ni kan ju räkna ut hur glad jag är..
I vanliga fall så skulle en sådan här morgon vara helt ok trots sömnbristen.
Men med huvudvärk på det?
Nej då slutar min hjärna fungera..
Så här är jag då.
Som en död och orkar verkligen inte roa mitt barn just nu..
Tur hon roar sig själv.
Just nu vill jag inte ha henne i knät heller..
Jag vill ha ynka tio minuter för mig själv, gärna mer.
Hoppas hon är världens gladaste och nöjdaste idag så jag kan få det genom at hon leker på golvet och jag får sitta här.
Så kan vi nana tillsammans när hon slockanr senare.
Om hon alls gör det med gårdagen färskt i minne..

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Stryp grannen!

2010-03-19 @ 16:19:46
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0