Trötter

Familjeförskola idag som vanligt på Onsdagar.
Jag är dödstrött.
Redan nu haha.
Ja det bådar inte gott inför ikväll inte.
Övertrött mamma innebär det.
Sprattlarn är pigg och glad, hon har ju redan hunnit sova tre power nappar, sedan klockan 07 när vi vaknade, på ca 10-15 minuter per gång haha.

Ikväll är det ju Grey's oxå, så jag måste klara vara vaken till 22, fast det blir nog inget problem med tanke på övertrötthet.
Kanske ska försöka lägga mig med lillan om hon däckar igen en sväng inna hon ska ha mat.
Zombie kommer jag bli då, men ja, inte övertrött iaf..
Knas det där med sömn tycker jag.
Lillans hosta inatt har gjort att vi båda sovit oroligt.
Det ger inte många timmarnas sömn.
Men glad är jag iaf trots sömnbristen.
Dessutom så kommer det någon gång i kvartalet att jag kommer i säng och däckar vid 22.
De gångerna är jag lycklig!
=)
Längtar till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0