Stackars min lilla ängel...

Min stackars lilla ängel har fortfarande feber.. Mer feber..
Gnällig är bara förnamnet.
Min lilla, lilla docka.
Tycker så synd om henne.
Tur det går över så småningom, men just nu är det jobbigt för henne min lilla raring.
Suppar och ersättning är räddningen.
Vällingen vill hon nämligen inte ha och hon äter dåligt.
Talade med Bvc om det var något alls värt att ge ersättning rent näringsmässigt eller om jag skulle envisas med välling istället.
Ersättning var ok sa de då, så kör på det, då får hon i sig mer iaf.
Stundvis piggnar hon till, men det är bara enstund sedan blir hon gnällig igen.
Älsklingen min.
Blir vilodagar här hemma några dagar nu.
Inget mer än det nödvändiga ska göras.
Tills lillan är frisk och pigg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0