Stackars MIG!

Jag har så sjukt ont i min käke..
Visdomstanden som båkat med mig i flera år är igång igen..
Det gör så satans ont.
Men den är inte helt uppe ännu och jag är livrädd för att dra tänder!
Vad ska man göra?
Leva på Ipren i en vecka om året tills tanden gett upp?
Eller få dem till att söva mig och dra/operera ut den då?
För det är nämligen enda gången folk får gräva i mig, om jag sover.
När de opererade min handled så ville ge bara lokalbedöva, men jag lyckades få dem att söva mig båda gångerna.
Livrädd är jag.
Måste få tummen ur rumpan och få pratat med dem.
Men det är ju liksom aldrig aktuellt när det inte gör ont, och när det gör ont så får jag knappt upp munnen, då kan de ju inte titta.
Det är synd om mig..
Jag har ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0