Stå, stå, stå...

Sprattlarn ställer sig upp hela tiden nu, mot allt som kommer i hennes väg.
Jag tycker det är läskigt då hon flera ggr har både hunnit ställa sig upp och ramla rakt bak innan jag hunnit se det.
Läskigt, läskigt..
Stackars lillans lilla huvud.
Hade gärna köpt en såndär mupphjälm som Bex så rart kallade dem haha.
Men vad tusan, då ska jag ta mig till Babyproffsen och det är ju inte bara att ta vagnen och gå liksom..
Vet dessutom inte vad de kostar, någon som gar koll?
Men iaf så står hon hela tiden nu.
Hon är duktig, men det blir läskigt när hon inte håller sig fast utan ska greja med något i händerna och glömmer sig.
Det är ju svajigt värre ännu liksom.
Hon kommer inte stå själv än på ett tag.
Vissa ggr kommer hon undan med att släppa taget, men bara om hon har lite lutning mot det hon ställt sig mot och det är ju inte alla ggr.
De gånger hon inte har den lilla lutningen ja, då är det ju fall rakt bak som en fura som sker.
Stackars lilla huvudet de ggr jag inte hinner fånga...


(Klickbara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0