Sömnen

Ikväll fick Sprattlarn somna i egen säng.
Det har nämligen varit så superdåligt med sömn för henne sista veckan så det är inte sant.
Som jag skrivit tidigare så har enda sättet att få henne att sova på, varit att sova brevid henne.
Iaf om jag velat att hon ska sova relativt lugnt.
Hon har sovit oroligt oavsett om hon fått sova på mig eller sova i sängen själv.
Så ikväll så kände jag att jag ville vara mig en stund innan jag ska sova.
Hinna göra lite av allt som jag behöver göra.
Just ikväll har jag inte hunnit med något, men tack vare Matte Mathiiias så har jag hunnit med massor trots att hon varit vaken, städat, tvättat, diskat osv.
Dock inte duschen jag hade tänkt mig.
Hur som helst, sömnen var det.
Jag lade ner Lillan i sin säng och gav henne flaskan, hon varvade mellan att gråta och äta.
Övertrött som hon var då klockan var tio.
Kan säga att jag påbörjade detta efter att jag hade haft henne i famnen och hon inte kom till ro där utan det bara var denna oroliga sömnen.
Därav att klockan var så mycket.
Jag var tvungen att stå lutad ner i spjälsängen och stå kind mot kind för att hon skulle somna.
Men hon somnade!
Så får försöka med detta nu framöver..
Eller skita i att duscha :S ;P
Men förhoppningsvis så är detta bara pga tänder detta med.
För hon sover oroligt som tusan nu oxå..
Och nu vaknade hon....

Kommentarer
Postat av: susanna

Det är likadant här... dååålig sömn och svårt att somna. kräver mycket närhet... kanske hör till åldern trots allt! och då vet man ju att det förr eller senare går över - tack och lov!

2010-04-02 @ 21:34:20
URL: http://zutankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0