Pyssel

Det hinns inte med så mycket pyssel numera och när det hinns med så ja, då brukar jag prioritera annat så som att äta tex hehe.
Ikväll dock infann sig inspirationen åtminstonde och när den dyker upp sådär akut som den gjorde idag så får man helt enkelt skapa sig tid.
Jag hade tagit fram och tinat kycklingen (ovanligt med kyckling va?) men ja, någonstans mellan papper och band så glömde jag bort att laga någon mat av den.
Dock har jag tydligen lyckats ställla in den i kylen någonstans mitt upp i allt, så imorgon blir det mat iaf hehe.
Så kan det gå.
Ska se om jag kan få fotat mitt verk imorgon och visat er.
Jag är nog rätt nöjd ändå, trots att jag en stund där undrade vad tusan jag satt och gjorde haha.
Mycket osäker på om det skulle bli bra eller inte var jag en stund.
Men så hade jag en bildlärare en gång (Undrar jag om det inte var Harens mamma..) som sade till mig att även om man inte är nöjd med teckningen ännu, så ska man fortsätta, för om den inte är bra så kan den bara bli bättre.
Detta har jag oxå efterföljt gällande fler saker i livet.
Funkar bra.
Ja hur som nu nattbabblar jag som vanligt när jag är sjukt trött hehe.
Imorgon får vi se om jag orkar fixa så ni får se vad jag spenderat tid på som tydligen var viktigare än mat just idag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0