Promenad

Idag blev det en promenad med Sara ner på stan och upp igen.
Fick handlat lite akutgrejer oxå så vi klarar oss till fredag när det kommer in pengar igen.
Skadar ju aldrig.
Men i helgen blir det storhandling av blöjor och annat sådant kul hehe.
Har fått en hel del rabattkuponger på blöjor, förstår dock inte varför det komer alt på en gång och aldrig lite då och då..
Mysko, men jag är glad ändå.
Blir ju billigare så.
Så ser fram emot storhandling? Nej inte direkt mindre kul att se pengarna springa iväg hehe.
Men så kan det vara.
Det är ju gott när det är gjort och man vet att man har allt hemma som man behöver!

I helgen händer det dessutom spännande saker igen, får se hur det går hehe.

Kommentarer
Postat av: Kia

Vill du ha fler rabattkuponger är det bara att hojta till så kan jag skicka till dig. Jag kommer inte ha en chans att ens göra av med en bråkdel av dem jag har fått. Vi har både Libero & Pampers-kuponger.

2010-03-17 @ 22:23:59
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0