Och där kom gröten

...Och där kom gröten upp..
Lilla stackarn låg och sov och vips så kom gröten.
Attans stackarn.
Min lilla bebisgos..
Ni anar inte hur det är när man försöker fläcka av sängläder och trösta ledsen bebis på samma gång.
Så när hon sover igen så blir det till att bädda rent i sängen.
Tur man hade de små handdukarna nära, såna som även kallas just spydukar.
Då kom det inte mer än något litet stänk på sängkläderna, så det är bara att byta, värre om allt hade kommit på mitt täcke, då hade jag fått sova med filt inatt iställlet.
Stackars miin lilla nos..
Hon sover i min famn nu.. Men vaknar hela tiden och gråter..
Lilla hjärtat mitt.
Hoppas ni mår bättre hälsningar från trött mamma och liten sjuk gosbebis.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Eriksson

Stackars liten :( Min docka är också sjuk..och även jag då.. hon snorar och hostar och äter nästan inget alls..bara välling (som tur är) Hoppas båda små liven piggnar till liv snarast! Kram

2010-03-07 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0