Nya Bling

Haha eller vad man ska säga.
Sprattlarn är verkligen proffs i att slarva bort de små plupparna som sitter på örhängena.
Vet inte hur många som fösvunnnit sedan vi tog hålen hehe.
Öronen har ju läkt fint och jag är fortfarande noga med att göra rent så att de håller sig fina.
Hellre för länge än för kort tid.
Dessutom är det väl allid nyttigt att hålla det rent.
Idag fick vi iaf tagit oss ner på stan och till Lyckes för att köpa nya pluppar.
Dock hade de inte kvar de super plupparna som vi köpte sist och de hade inga andra som passade..
Så när jag stod där och undrade vad tusan jag skulle göra så fick jag komma på tanken att köpa nya örhängen till Lillan.
Inte för att hon behöver det, men på så sätt fick hon iaf nya pluppar.
Trots att det blev en mycket dyrare historia än jag hade tänkt mig.
Så idag bytte vi då blinget i öronen för första gången.
Nu har hon ett par vita stenar i öronen istället för de rosa hon hade innan.
Fanns dessvärre inga rosa där nere.
Men det hr väl kommit in tils nästa gång en plupp lossnat säg..
Fattar inte hur hon lyckas alla gånger alltså.
Och jag skulle verkligen vilja att de tog in sådana pluppar som passar de flesta örhängena och inte de som de hade nu som inte ens gick på örhängena alls.
Fattar inte vad de ska med dem till..?

Nytt bling iaf och Sprattlarn är superfin i de vita oxå.
Blir till att köpa ett smyckeskrin till henne innan hon är tre hehe.

(De nya örhängena är i plast så fortfarande inga allergirisker)

Ska se om jag inte kan få in kort imorgon på Söta Sprattlarn.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0