Nu?

Ja vad gör jag vaken nu?
Inte så konstigt att jag är vaken kanske, men att jag sitter framför datorn nu.
Sprattlarn vart så där sjukt pigg när hon vaknade idag, så det var bara till att kliva upp.
Men sekunden hon däckar, så går jag och lägger mig igen.
Inget man kan göra såhär tidigt heller ju..
Hmm.
Mina tabletter är i kroppen iaf och jag hoppas de börjar göra sin verkan snart.
För det bultar lite i min tand.
Jag är nervös inför återbesöket, för det kommer bli tandutdragning av det..
Jag är nervös och rädd..

Senare idag ska jag ner på stan och lämna in mitt kontrakt på lägenheten där jag säger upp den.
Ska oxå in på Lyckas smycke och få köpt fler platspluppar till Lillans örhängen då hon är expert på att få dem att försvinna.
Lilla Marodör älsklingen.


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Jag förstår om du är orolig, det var jag också innan jag drog ut en av mina visdomständer. Jag har alltid haft en väldig tandläkarskräck och hade därför fått en kompis att följa med min. Det som hände var att de bedövade, sen hörde/kände jag att det knäckte till lite i munnen och vips hörde jag hur hon la tanden på en bricka.

Gick så superfort, jag hann knappt börja bli rädd :)

Håller min tumme för att det ska gå lika smidigt för dig :)

2010-03-26 @ 11:43:12
Postat av: Jessica

Läste i det tidigare inlägget om flytten! Va spännande, förstår att du är nervös, det hade jag också varit! Men när man väl landat så kan man inte alls förstå varför man varit nervös! :)



Vi tänkte förresten gå på fikat på läkarhuset på måndag, så då kanske vi ses! :)

2010-03-26 @ 15:28:20
URL: http://jessicaholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0