Nu ska jag söka!

Japp nu är det dags hörni.
Nu är det dags att söka in på högskolorna.
Ansökningarna öppnade idag.
Själv väntar jag in min PIN-kod till studera.nu sedan ska det sökas skola.
Japps!
Ska bara sätta mig ner att skriva ett brev oxå för att öka chanserna att komma in på den ena.
Det drar jag mig för.
För hur säger man att man är bäst, utan att säga att man är bäst?
För det gäller ju att sälja in sig så att de tar in mig.
Men jag är lite dålig på det tyvärr..
Så får väl kämpa på med skrivandet när jag får lite tid.
Det är svårt att hitta tiden att skriva sådant med en liten som är överallt hela tiden hehe.
När hon sussar så sköts ju hemmet om och mat i min mage.
Men jag får fjäska in mig så att någon sitter barnvakt någon dag så jag får skrivit ihop något.
För jag måste verkligen göra detta.
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Självklart önskar vi lycka till!

Men vad skall du söka till för utbildning?

Man är ju lite nyfiken.

2010-03-15 @ 18:56:36
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se
Postat av: Gubbfan

Vi håller tummarna

Och stortårna också om det hjälper

2010-03-16 @ 07:47:07
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0