Mera tänder?

Sprattlarn har varit dålig i magen ett par dagar nu.
Det är som om maten inte alls smälts..
Bara rakt igenom verkar det som att det går.
Idag började hon även snora.
Vilket gör att min slutsats blir att det är fler tänder på väg, speciellt då jag tycker mig se de andra två i överkäken vara påväg.
Men svårt att säga då hon inte gärna låter mig gräva där hehe.
Men hoppas att det bara är tänder påväg och att hon inte blivit sjuk.
Stackaren har sovit mycket oroligt i flera dagar oxå nu.
Enda gången hon sover lugnt är när jag ligger brevid och sover.
Min lilla bebis.


Denna stil är inte ovanlig numera när hon sover då hon vaknar till, kryper lite, däckar av trötthet, vaknar kryper, däckar..
Ja, ni förstår.
Min lilla stackare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0