Mardröm..

Inatt drömde jag en mardröm..
INte av det vanliga slagt ni vet, där man blir jagad eller någon föröker döda en.
Detta var en annan typ av mardröm..
Jag drömde att jag missade Sprattlarns första steg.
och en massa steg.
För i min dröm hade min mamma tagit henne en stundnär vi var på ett schoppingcenter(??), sjukhus(??) eller vad tusan det nu var för något.
Så hittade vi varandra efter att ha snurrat iväg en stund och jag frågade vart Sprattlarn var...
Då kom hon tulltandes brevid min mamma utan att ens hålla handen.
Snacka mardröm!
Självklart liger det en rädsla bakom denna drömmen.
Att jag ska missa hennes första steg men framförallt att det ska gå för snabbt!
När jag vaknade imorse så var jag nästan dödssäker på att hon gick och att jag hade missat allt..

Chaty var föresten där och hade sin rosa dubbelvagn.
Mycket mysko dröm var det, som jag faktiskt hoppas att jag ska minnas då det var väldigt underligt.
Men ofta det kommer ske..
Ville iaf tala om att jag vart på äventyr inatt.
Nu ska vi på BVC fika.
Ses!

Kommentarer
Postat av: Cathy

Bra jag hade fått min rosa vagn då.hahaha.

Jag missade ju Angies första steg.Ariana tog sina första igår.Grät då jag tänkte på jag missat Angies.

Så vi får hoppas sprattlarn aldrig gör något framför någon annan om hon inte visat dig först.hehe

2010-03-15 @ 12:20:38
URL: http://amami.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Min docka har slutat gå :( Hon har för bra teknik på krypandet så hon vill inte gå längre...

2010-03-15 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0