Kläder

Det ända bra med att vi inte kommit oss iväg någonstans idag är det faktum att fint väder ger mig lust att fixa hemma.
Så nu har jag äntligen gått igenom Sprattlarns alla kläder som låg spridda över hela min soffa.
Hon är mitt uppe i storkelsskifte.
Alla kläder har gåtts igenom.
Derssutom har hon sådana sjuka mängder med kläder så att jag även rensade bort allt utom favoriterna.
Vi hinner inte använda alla kläder.
Speciellt inte då man ändå vill använda favoriterna lite oftare än en gång i månaden, vilket det hade blivit om vi skulle använda allt, om ens det.
Så ja, något gott förde det med sig att de tinte blev något gunga av i parken.
Nu får syster mycket att gå igenom moahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0