Jag vet inte vad jag ska göra...

Ni kommer antagligen tycka att jag är världens löjligaste människa nu.
Men jag har inte fått sova inatt för att jag har så ont i min käke pga visdomstanden...
Jag försöker nå folktandvården då jag har min tandförsäkring och jag tror att den bara gäller hos dem.
Men de har möte till klockan 13..
Jag går under.
Sprattlarn är trött och gråter för att de borrar så att hon inte kan sova och jag gråter för att jag har ont och en ledsen bebis..
Det som gör att ni kommer tycka att jag är dum är för att jag inte vågar låta dem dra ut tanden på mig.
Jag är livrädd för allt som har med sånt att göra.
Om det så är operera handled eller dra ut tänder.
Det har med min kropp att göra.
Jag är extremt smärtkänslig, men inte smärtkänsligare än att det lsäkigaste som finns är att känna att folk gör något i MIG
Jag var livrädd för att föda barn pga smärtan, men jag var ännu räddare för att något skulle gå knas och de skulle få göra ett kejsarsnitt.
För även om man inte känner smärta, så känner man att de är där och gräver.
Det har flera talat om för mig.
Jag vågar inte sånt.
Så det är att operera ut tanden när jag är under narkos som gäller annars kommer jag flippa ur.
Eller ha ont..
Och jag vill inte ha ont..
Ja, det låter nog mycket som att jag får skylla mig själv..
Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.
Testa själva att ha en fobi, detta är nog min enda fobi och det är få som känner till den.
De tror jag bara är smärträdd och säger att de bedövar munnen på mig..
Men det är inte det det handlar om helt och hållet även om smärta såklart skrämmer mig med.
Ja, Iprenen som jag tagit har börjat hjälpa mig lite nu så nu kan jag öppna munnen 2cm, alldeles precis för att jag ska kunna få in en sked med yoghurt i munnen, då jag inte kunnat äta sedan... Igår tror jag det var.. Om jag nu åt igår..
Jag har ont och vet inte vad jag ska göra...
=(

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Tycker synd om dig och din lilla tös.

Jag hoppas att när du läser detta att du har fått hjälp med tanden.

Och när du är lite bättre, så ta reda på vad det är för dåre som borrar.

Jag får inte uppmana folk till att begå brott, det vet jag. Och att strypa den som håller på med oljudet är brottsligt. Så låt bli!

Men om du nu av en händelse skull....

Se till att de inte avslöjar dig.

Du vet det där:

Ingen kan bevisa min skuld, mitt samvete är rent!

:-)



Sedan en annan sak: Varför äter du Ipreen eller vad det heter?

Exakt samma sak kan du köpa för billigare penning.

Antingen Ibumetin för 2-3 kronor mindre eller Alindrin för 10-12 kronor mindre.

Den verksamma substansen är ibuprofen.

Den enda skillnaden är förpackningens färg och så priset förståss.

Alvedonen kan du byta ut mot apotekets Reliv och spara några kronor där också. Där är det paracetamol som är verksamt.



Innan du vet ordet av har du sparat in till några nya söta örhängen i ädel metall eller något annat lika trevligt.



Men som sagt: En tandläkarskrajsen gubbe tycker synd om er.

2010-03-23 @ 12:09:13
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0