Inte mycket

Inte mycket att berätta.
Tilda kom upp idag så vi har fått lite socialt liv.
Febern fortsätter men lillan är förvånandsvärt pigg.
Eller ja, hon vill inte sova iaf.
Kinkig är hon dock och äter helt förskräckligt dåligt måste jag säga.
Lilla råttan min.
Mat som är så viktigt att få i sig.
Påtal om det.. Jag har inte ätit nå..
Inte är jag hungrig heller vad tusan..
Febern fortsätter iaf och jag hoppas verkligen att mina underbara MB vänner haft det super trevligt på träffen idag som vi tyvärr missat pga detta.
Tur det kommer fler ggr.
Det var ju superlänge sedan jag såg de andra bebbarna nu.

Hoppas det går åt rätt håll över helgen nu och att lillan mår bra på måndag igen så vi kan gå på bvc fikat på måndagen och sedan till familjeförskolan på onsdagen.
Känns som att det är bra för Sprattlarn att komma iväg och ut.
Det är inte kul att bara vara hemma hela dagarna för varken mig eller henne.
Så att ha lite att göra två dagar i veckan är ju gott.
Hoppas alla ni andra slipper att vara sjuka nu när det är så fint väder ute dessa dagarna!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :)

2010-03-05 @ 19:16:08
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0