Hur?

Just nu undrar jag hur vi båda orkar här hemma..
Lillan spydde upp all maten hon fick nu vid lunch.
Hon har bara sovit 5 minuter sedan klockan 07 i morse och ja.. Ja min sömn ska vi inte tala om alls tror jag.
Den är nära nog icke existerande.
Jag sitter med meningen "detta kommer gå över" på repeat i mitt huvud.
Snälla låt henne bli frisk och matglad igen snart..
Vet inte om jag fixar att hon gått ner i vikt eller så pga detta..
Mer tjat, mer undersökningar, mer av allt sådant som jag var så glad över att slippa.
Men nu ska jag inte ta ut sådant i förskott, men självklart oroar jag mig, speciellt då det varit ett bekymmer innan.
Tur att man har lite reservkrafter att plocka fram.
Vart de kommer ifrån har jag ingen aning om, men det är tur att de finns =)
Febern har iaf gått ner på henne nu, så ska bara spyandet, bristen på matlust och snorandet försvinna oxå, så är jag lycklig.
Det och lite mer sömn timmar skulle inte skada.
Idag ska det lagas mat iaf.
Det måste jag.
Annars får jag verkligen ingen energi haha.

Kommentarer
Postat av: Kia

Stackars sprattlarn!

Vi har också haft en liten sjukling under veckan, men nu är hon bättre.



Men du, försök att inte oroa dig för vad BVC ska säga om hennes vikt. De är ju vana vid att barn får förkylningar och tappar matlust och därmed vikt. Sprattlarn lägger säkert på sig de förlorade grammen snabbt igen så fort hon blir frisk, inte ska hon väl behöva extra undersökningar för att hon varit lite sjuk, de bör ju även de förstå.



Ta hand om dig och din lilla sprattlare!!

2010-03-06 @ 20:26:48
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0