Fullt upp

Ja, dagen har varit fullt upp.
Började dagen med härlig sovmorgon som jag nämnt.
Sedan var det upp och igång som gällde
Ner till bvc fika kom vi oss.
Efter det mötte Tilda upp oss och vi gick till henne.
Jag fick matat lillan och inte nog med det så fixade Tilda ihop frukost.
Det är guld.
Mätta gick vi ner till BVC, men vår BVC-sköterska satt fast i bilköer efter ett hembesök och var sen, så vi fick kila vidare till tandläkaren som jag skulle vara hos.
Fick en ny tid till bvc senare på dagen.
Så efter tandläkaren (som i Maj drar ut min tand.. jag är livrädd...) så var det att traska till bvc igen.
Nu är vi äntligen hemma och har precis fått i lillan hennes middag.
Gott.
Dagen har varit full och tyvärr har jag inte fått ringt till Telia då de hunnit stänga såklart..
Typiskt..
Men tur att det finns en dag imorgon oxå säg.
Nu är det mat till mig som står på schemat.
Super duper trött är jag oxå..
Tusen tack till Tilda för all hjälp idag!
Du är GULD värd!

Kommentarer
Postat av: ulrica

Hej, jag googlade könsultraljud och fick fram dig :) Jag, sambon och de tre barnen vill veta vad det blir.. Så jag undrar vart du gjorde din och vad det kostade. Det verkar vara lögnihelvete att hitta något bra ställe... tack på förhand

Mvh Ulrica

2010-03-29 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0