FÖR mycket

Idag har jag haft fullt upp hela dagen verkligen.
Inte en lugn stund.
Pågränsen till att det vart jobbigt faktiskt.
Har inte varit ensam en sekund känns det som bara jag och lillan..
Och när vi väl varit det så har jag haft tusen saker att göra.
Inte lugnt nu heller då jag känner mig stressad att komma i säng då jag vet attt jag kommer bli väckt tidigt, inte bara av Sprattlarn utan även av borrningar.
Plus att de imorgon ska in i min lägenhet och borra..
Suck..
Ska få uppdaterat här imorgon iaf.
Det SKA jag.
Då kommer det ett litet filmklipp från idag och kort oxå.
Så det är värt att vänta på.
Tycker det är trist at jag inte hunnit med bloggen idag faktiskt.
Men här kommer det då iaf ett inlägg för dagen även om det teknisktsett är imorgon hehe.
Värt väntan eller nå.
See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0