Fint väder

Fint väder idag igen.
Jag har inget att göra och helt ärligt så orkarjag nog inte heller..
Är super trött..
Sprattlan vaknade 06.30 och somnade först nu igen.
Trött var hon, men skulle inte sova.
Borde lägga mig med henne, men hoppas på att kunna somna tidigare ikväll om jag inte gör det.
Hoppas går ju alltid..
Men jag får väl göra lite mer hemma syssla idag eftersom alla andra har fullt upp och jag inget orkar ändå.
Typ plocka upp alla rentvättade kläder och lägga in.
Någon dag ska jag få ork att gå igeno mina garderober oxå..
Fattar inte vart alla kläder kommer ifrån, jag köper ju nästan aldrig kläder och jag använder definitivt inte allt som finns i de där garderoberna.
Måste få den berömda tummen ur..
Men känns aldrig som om jag faktiskt har tid till det, det är nämligen ett ganska tidskrävande göra att rensa där.
Trött, trött, trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0