Film och vaken bebis

Igår gick jag och Sara ner på stan för att handla lite.
Min dag började så.
Jag brukar inte vara så kvick med att göra saker.
Senare på eftermiddagen så kom hon ner och jag fick blekt hennes hår och hon planterade om ett par växter för mig.
Skönt att de blev gjort.
Jag har inga gröna fingrar kan jag ju säga.
Senare på kvällen kom Saras bror, Martin, hit.
Film var det som stod på schemat.
Min lilla var inte alls trött.
Påstod hon iaf.
Så hon slocknade inte förens sent och även då var det oroligt.
Fördelen med detta märktes av idag.
Jag fick sovmorgon till 08.40!
Hur härligt som helst.
Filmen vi såg var "knocked up".
Super rolig första halvan och super allvarlig andra kändes det som..
Eller så var det vi som blev trötta.
Jag tyckte den var bra faktiskt.
Martin håller nog inte med mig om det då det var en girliegirl film.
Tur att det var han som valde så jag slapp få skulden ;P
Svårt när man inte ser fodralen utan bara en blank skiva med text på haha.
Det känns som om jag har fult upp varje dag numera, även om det inte händer så mycket.
Det är väl lite underligt.
Men nu har ni fått en update om igår och om morgonen.
Ljuva sovmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0