Fått gjort

Idag har känts som en produktiv dag.
Jag har fått diskat, torkat skåpsluckor, tvättat, lagat mat och putsat av bord idag.
Allt innan 21.00.
Till och med en duk har kommit upp haha.
Känns som om jag fått lite gjort, speciellt då jag dessutom varit social i flera timmar, druckit te och bara varit.
Jag vet att detta inte låter som mycket att hinna med i era öron då ni säkert hinner med mycket mer på en dag.
Men jag gör faktist inte det.
Inte så tidigt iaf.
Brukar inte vara klar med allt förens klockan är mycket senare än nu faktiskt.
Känns lite mysko att inte ha några måsten kvar..
Sprattlarn sov rätt så länge förut och därför har jag hunnit med mer.
Plus att hon varit på väldigt bra humör när hon varit vaken.
Utvecklingsperiod över?
För denna gången säg.
Känns bra.
Sprattlarn ar ju fattat hur man kommer ner igen efter att ha ställt sig upp nu oxå.
Innan ramlade hon rakt bak om jag inte hann ta emot henne eler så blev hon superledsen när hon ville ner så jag fick hjälpa henne ner.
Det blev en massa spring på mig kan jag säga för hon skulle upp, ner, upp, ner... Ja ni fattar haha.
Min lilla älskling.

 
Se vad duktig hon är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0