Dagen

Idag vart vi som vanligt iväg till familjeförskolan.
Lika trevligt som vanligt.

Tandvärken har varit väldigt varierande under dagen.
Från att inte ha ont alls (nästan iaf) och kunna äta, till att ha super duper ont.
Tack o lov att jag kan överdosera med Ipren iaf.
Tackar till den tanten som på apoteket sa att jag kunde även om det inte är något som de får lov att rekommendera.
Men jag måste ju kunna äta eller?
Annars är ju biverkningar av tabletter ett mindre problem ändå.
Speciellt då jag ytterst sällan åker på biverkningar alls.

Sprattlarn har varit på mestadels gott humör och jag lade mig en stund att sova brevid henne förut.
Börjar precis bli människa igen.

Grey's Anatomy kommer ikväll och det är mys.
Imorgon borde de mesta pengar komma in så då kommer alla räkningar betalas så det bara är att invänta autogirodragningarna innan jag kan slappna av lite igen.

Syster Laila har varit på snabbvisit idag och det är trevligt att se henne även om mitt hem ser ut som ett bombnedslag och hon måste kommentera det.
Jag har varit väldigt off sista dagarna och inte orkat med så mycket alls faktiskt..

Dock fick jag hjälp av Sara att rensa igenom mina garderober och nu är det banne mig nästan tömt i dem!
Sköönt.
Så ska jag bara ha några till att gå igenom lite kläder ifall det är nå de vill ha då jag lade undan massor som jag skulle kunna tänka mig att behålla, men bara inte använder och då är det ju onödigt.
Jag har inte kunnat använda ens hälften av det som fanns i garderoerna innan, jag hann inte.
Resten åker till Emaus.
Så de som har ungefär samma storlek som mig kan ju hojta så kan de få kika igenom ett TON med kläder innan de flyttas till Emaus.

Ja, mycket mer har inte hänt sista tiden egentligen.
Livet tar sig lugnt framåt.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0