Antibiotika

Ja.
Kom mig till tandis idag.
Fick antibiotika och de sköljde rent (vet inte varför då det inte är smuts som är problemet utan att det växer), men fick ju inget smärtstillande...
Så jag överdoserar Ipren som värsta pillerknapraren nu.
Iaf i ett par dagar tills antibiotikan gjort lite verkan.
Så ska jag på återbesök på måndagen den 29:de för att se på vad man kan göra åt den.
Dock verkar den operation vara utesluten..
Då jag tydligen får betala narkosen själv vilket hon trodde skule gå på ca 5000:-.
Inga pengar jag har...

Nu har jag kokat slät soppa på lök och potatis så jag ska få i mig något iaf.
Nästan så magen började göra ont av hunger.
Tyvärr sover Sprattlarn oroligt ikväll, stackarn, så får se hur det går att få i mig mat..

Kommentarer
Postat av: Emma Gunnarsson

Hej!

Såg att du var med i min tävling om baby uggs, jag har nu fått hem vårnyheter nämligen baby leggings, så klicka din vidare till babyleggings.blogg.se , rekommendera gärna sidan till dina nära och kära och klicka dig gärna in på babyboots.blogg.se ,



kram Emma

2010-03-23 @ 22:07:00
URL: http://babyleggings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0