Välförtjänt

Ikväll har jag tagit en välförtjänt dusch.
Ni anar inte vad skönt det var!
Speciellt som det inte läckte ut vatten över halva golvet som det alltid gjorde i Lysekil.
I Fem år har jag stört mig på det och nu slipper jag det äntligen.

Tog en promenad med Syster Laila på kvällen idag innan det var grötdags och nattning för lillan.
Hittade en trevlig väg ner till stan som åtminstonde fram till sjukhuset var en bra bit från vägen och bara natur.

Sprattlarn nanar som sagt och jag käner mig sjukt mycket fräschare nu när jag fått mig en dusch.
Tänk att lite vatten kan göra sådan skillnad.

Nu ska jag se senaste avsnittet av Vampires Diaries som jag missade i Torsdags och dricka min kopp te.
Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh då hittade du vägen genom dalen då! Var den trappfri?

2010-06-07 @ 10:36:04
Postat av: Xxminette

A very nice site keep it up. Regards

2011-07-07 @ 10:37:26
URL: http://xxminette.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0