Uddevallabo nu då.

Så är man Uddevallabo nu då.
Flyttandet gick smidigt värre, tack vare familj och Matte.
De ska ha tusen tack och jag önskar verkligen jag hade haft råd att bjuda dem på maten vi åt efteråt.
Men det har jag dessvärre inte.
När jag är miljonär ska jag göra det däremot, för det kommer jag ju självklart att bli i framtiden ;P
Vi åkte och åt på Thai efter att det mesta var gjort.
Gott, gott var det!

Kvällen har därmed ägnats åt att packa upp så mycket som möjligt.
Sätta allt på sin plats och sätta upp gardiner dessutom.
Så ska jag bara lura hit min far att sätta upp lite hyllor och sådant inom en relativt snar framtid oxå, det och upp med alla lampor, det är aningens mörkt här nu haha.

Sprattlarn har kommit hem och var sjukt efterlängtad.
Desvärre var hon inte på topphumör så fick bli en promenad med Cathy och flickorna så Lillan fick nanat lite.
Inte mycket tid som spenderats framför datorn inte och inte tv;n heller, det samma kommer det nog att bli imorgon.
Kan vara skönt att bli av med alla lådor och säckar så snabbt som möjligt.

Syster sa att hon skulle komma och störa mig hela degne imorgon och det gör mig ju inte ledsen direkt.
Henne ska jag påminna om att ta med sig en telefon till mig då min egna gått och dött :(
Kan ju vara roligt om man kan få veta vad man har för hemnummer numera haha.

Nu är jag sjukt trött efter dåligt med sömn natten som var.
Klockan är sent idag oxå, men inte lika sent som igår.
Kan ju vara bra om man får sig lite sömn kanske.
Mer ork över imorgon för att packa upp då.
Natti, natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0