Trött

Idag har jag varit trött hela dagen.
Vet inte vad det är..
Lade mig ändå rätt tidigt igår, innan 00.
Somnade inte då iofs...

Idag tog vi oss iaf en sväng ner på stan och in på Willys och handlade lite.
Kom på att man verkligen måste titta på priset om man vill ha det billigaste, det är nämligen inte alltid Willys egna märke är det billigaste utan iland är det det "klassiska" märket som är det.
Fick handlat en del mat iaf och valde att gå hem och skita i bussen.
Det var tung uppför alla backarna, men det hade jag ju räknat med.
Jobbigt där och då men man känner sig duktig när man väl är hemma, lite som de som tränar på gym antar jag.
Fast jag gillar att gå då.
Det enda jag saknade var mitt vatten som försvunnit spårlöst..
Skyller allt på Sprattlarn, för det låg i varukorgen igår haha.

På vägen ner på stan så mötte jag min gamla klasskamrat Maria.
Det var roligt att se henne.
Två barn och nästan 7 år senare så ser hon likadan ut, lika söt.
Vissa har det bra haha.
Men jag ska väl inte klaga.
Det var roligt att få bytt ett par ord iaf och få en snabbuppdatering från hennes håll.
Hon var ju en av de som man umgicks med i den klassen.
Trevlig tjej.

Väl hemma så tog tröttheten ut sin rätt...
Sprattlarn som hade sovit i vagnen vaknade till lite så jag tog med mig henne in i sängen och poff så sov vi båda två.
Inte så bra kanske med tanke på att det är enda gången man kan få henne att sova i ett par tre timmar, när jag sover brevid, så vi sov ett tag hehe.

Nu är hon matad iaf och jag ska nog mata mig själv med resterna av pannkakorna jag stekte till frukost idag.
Orkar man gå ner till Konsum och köpa grädde och göra crêps av dem tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0