Ta sig ner

Idag har Sprattlarn tagit sig ner från sängen.
Helt själv.
Utan att slå sig och helt utan hjälp!
Jag såg henne först när hon  nådde golvet med tårna och ni anar inte vad stolt hon var över sig själv.
Eller hur stolt jag är över henne!
Duktiga tjejen.
Nu ska hon bara lära sig att göra detta nära nog felfritt och känna sig helt säker på det så kommer inte jag behöva oroa mig lika mycket för att hon ska slå sig längre om jag inte är snabb nog alla gånger.
För det händer ju faktiskt än idag at hon vaknar och inte väcker mig med en gång.
Dock har hon ju aktat sig för kanten, men det har ju inte gjort mig mindre orolig för det haha.

Duktiga flickan som klarade av detta idag!
Stora flickan...

Kommentarer
Postat av: Jeanette Eriksson

Duktiga sprattlarn :) Nu är det då dags att antingen låta henne sova i sin säng eller stänga sovrumsdörren..för annars har du snart en massa roliga saker i WC-stolen :) pöss pöss

2010-06-13 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0