Sista natten

Sista natten i Lysekil nu då.
Eller ja, iaf som Lysekilsbo.
För denna gången.
Mamma Och jag körde in lite mer grejer idag, Laila kom och hjälpte oss packa upp lite oxå.
Så nu har det mesta som ska in i skåpen satts in i dem.

Mina söta Kissar har flyttat oxå..
Känns tomt här hemma.
Sprattlarn är hos Tilda och Kissarna i nya lägenheten.
Har aldrig känt mig så ensam.
Så hörde av mig till Matte.
Nu är Matte och Patrik här uppe, de ligger på soffkuddarna på golvet och tittar på tv.
Soffan är ju isärplockad.
De är rätt så gulliga där de ligger hehe.

För min del hade de gärna fått vara där hela natten, men det lär de ju knappast vara haha.
Ska upp klockan 7 igen och hämta skåpbilen som jag ska flytta allt i.
Pappa dyker inte upp förens vid 10-tiden imorgon, vet inte hur det ska klaffa nu, men ja, det får ju lösa sig på nå vis.
Och det gör det ju såklart oxå.
Annars blir jag väl knäpp hehe..

Vet inte hur jag ska kunna gå och lägga mig heller...
Jag har inte sovit ensam sedan Sprattlarn kom till världen.
Men inatt kommer jag bli helt ensam..
Det komer ha gått mer än ett dygn när jag väl får se min lilla älskling igen.
Helt sjukt vad ensam jag känner mig och jag saknar min lilla flicka..
Jag vet att hon har det bra, men kan inte låta bli att oroa mig..

Säger natti nu.
Tjing på er, imorgon är jag Uddevallabo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0