Rullar på

Det rullar på.
Händer inte så mycket.
Skulle väl inte kunna hända så sjukt mycket heller iofs haha.
Ner på stan idag och sedan upp igen.
Hade för mig att Ica hade roliga toaborstar med prickar på, men det var antingen jag som tänkte fel eller så var de slut..
Fick handlat gröt och välling för månaden på Willys som konstigt nog har billig gröt och välling men snor dyra blöjor.
De hade blöjboxar billigt idag, men fick inte plats under vagnen, så ska se om det går att fjäska med syster som har bil att köra en sväng för mig. 
Hem och äta för Sprattlarn efter stan och ut till lekplatsen en stund, men den lekplatsen har legat i skugga hela dagen så morgonens regn låg kvar i sanden dessvärre.
Så där blev vi inte långvariga även om hon fick pillat lite i sanden och gungat lite.
Hem och grötdags och nu väntar vi lite så ska hon få sig ett bad sedan innan hon ska få välling och nana.
Bad gör henne lagom trött, eller ärligt talat skittrött om man sätter henne i det vid rätt tid.
Vilket uppskattas, för är hon trött på rätt sätt, så kan jag både laga mat, äta den och duscha i lugn och ro.
Skulle inte sitta fel.

Känner mig lite ensam då stackars Ariana blivit sjuk och det då inte blir att vi hänger med Cathy och flickorna nu..
Hoppas lillan blir frisk snart så vi kan ha picknik i parken och prova den nya lekplatsen.
Sol, filt, gräs, barn och något att äta, det blir inte bättre än så ju!
=)

Kommentarer
Postat av: Carina

Gokväll! Här har skurats o fejjat idag.. Badat hund o tvättat bil o annat nödvändigt.. På Äsperöd finns d rätt bra lekplatser.. Vi ska oxå spana in nya lekplatsen men jobbar ju nästa vecka så d får bli efter midsommar..

2010-06-19 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0