Orkar inte...

Jag har inte fått gjort något alls här hemma idag..
Eller jo, en låda är faktiskt upp packad och jag tvättar.
Men käns som om det är alldeles för lite gjort..
Men helt ärligt så orkar jag inte..
Jag har packat och nu då packat upp hur länge som helst känns det som..
Kommer vara skönt när jag får ett ryck och gör klart det.
Men det rycket lär inte komma idag iaf.
Behöver hjälp att få upp lampor och sånt.
Innan dess kan jag inte bli klar helt enkelt, eftersom dessa saker därmed står någonstans nerpackat och tar plats.
Ska bli så sjukt skönt när jag kan lämna nycklarna till Lysekilsbostäder för mij gamla lägenhet oxå.
Då är jag på riktigt klar.
Ska få tummen ur att göra mig av med alla kartonger oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0