Nära till tårarna..

Jag vet inte vad det varit med mig några dagar nu...
Men jag ar haft så sjukt lätt till tårar.
Tror jag har börjat gråta tre ggr idag bara av att titta på tv.
Så simpla program som Gilmore girls.
Vet verkligen inte vad det är..
Kankse alla spänningar som börjar släppa nu efter flytt och allt..?
Hoppas det iaf.
Huvudvärk och nära till tårar konstant borde ju vara något.
Jag kan inte komma på att jag känner mig så ledsen egentligen just dessa dagar även om det antagligen ligger en saknad i mig såklart.
Jag är iaf sjukt lättrörd just nu..
Tårarna kommer så lätt.
Hoppas ni sover gott.
Jag ska ta med mig min underbara lilla Sprattlare, som ligger i soffan och nanar, med mig in till sängen och sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0