Just nu

Just nu vill jag att flyttlasset ska gå imorgon.
För då blir det gjort och jag kan sluta oroa mig.
Sluta ha huvudet fullt av allt som ska göras.
Allt som måste kommas ihåg.
För mig räcker det nämligen inte med att ha allt nedskrivet, jag har allt i huvudet iaf.
Det snurrar runt där.
Just nu snurrar det konstant i huvudet.

"När avslutas mitt bredband i gamla lägenheten egentligen..? .. Och betalas den i förhand eller i efterhand"

Måste kolla upp just det..
Jag vill flytta allt nu så det är klart, så jag kan komma tillbaka och städa och fixa det som ska fixas.
Då har jag en chans att sätta mig ner och slappna av och låta hjärnan vila sig lite.

Dessvärre så kommer inte lasset gå imorgon utand et är flera dagar kvar, flera dagar kvar som jag måste bo i detta tomma hem som känns halvklart inför flytt hur mycket jag än packar.
Måtte dessa dagar gå undan nu så jag kan slippa ifrån snart..
Så jag kan få börja upp packandet och göra mig klar här.
När 1:e Juli är här så borde jag vara som jag brukar igen.
Då borde allt det där jobbiga vara klart.
Då hoppas jag att "just nu" kommer kännas helt ok och att jag kommer trivas med livet "just nu".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0