Hinna med

Jag har faktiskt inte hunnit med att känna efter hur det känns ännu.
Nu när det mesta är upp packat så ser det ju nästan ut som innan, nästan..
Har knappt varit ensam mer än när jag sov.
Så har inte hunnit känna mig ensam heller.
När jag är ensam en sväng på dagen så fixar jag snabbt på datorn och packar sedan upp eller organiserar det som är upp packat.

Ska till syster en sväng senare.
Sprattlarn Sussar gott äntligen efter att ha varit kinkig värre halva dagen.
Nu väntar jag på att hon ska sova klart så jag kan mata henne och sedan tar vi promenix till Syster.
Måste komma ut varje dag helst.
Det får mig att må bra.

Min Lägenhet är väldigt varm.
Solen ligger rakt på hela eftermiddagen och kvällen.
Fördel då jag är rätt frusen av mig.
Nackdel då det är svårare att se tvn eller datorskärmen.
Fördelen med det är att det blir mer gjort här då haha.

Nu går jag mest omkring och bävar inför att behöva göra städningen i Lysekil.
Måste hitta en dag då jag kan få barnvakt hela dagen som passar både mig och Sara dessutom.
Ska sätta Sara på att göra ett par saker medans jag städar typ..
Eller iaf städa när färg torkar haha.

Det är lite underligt att min förra lägenhet var 10 kvm större än denna, för denna känns större.
Men bättre planlösning här helt klart.
Är riktigt nöjd med lägenheten måste jag säga.
Om jag är nöjd med staden eller placeringen av lägenheten återstår att se.

Nu ska jag återgå till att få upp kläder och in med dem i garderoberna.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0