Gott!

Fika med Carina var mycket trevligt.
Fick en liten rundtur när vi åkte hem oxå.
Bland annat så letade vi upp lillans dagis dit jag ska på möte imorgon.
Litet och mysigt verkade det, med den minsta gungställning vi någonsin sett.
Lillan som älskar att gunga.
Ska bli intressant med möte där imorgon.
=)
Känner att det hade behövts ett helt inlägg om dagiset, men får ta det imorgon efter att jag varit där och fått se hur det ser ut och lite mer.

Ikväll har det blivit att jag lagat mat och gjort kokosbollar.
Ont i huvudet har jag haft nästan hela dagen..
Mindre trevligt, så har spenderat en del tid framför tvn då jag inte orkat tänka alls direkt..
Mätt är jag och överväger om jag orkar smälla i mig kokosbollar oxå.
Tv är det som gäller för kvällen iaf, slappa och lägga mig tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0