Försummelse

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera här senaste dagarna..
Jag vet och jag lovar bättring.
Kort ska det oxå komma upp här.

Ska bara finna lite tid.
Haft en gammal kompis här i ett par dagar och inte riktigt funnit tiden att göra mer än det nödvändigaste framför datorn.
Social ska man ju vara oxå haha.

Hoppas er midsommar var toppen.
Min var kall, blåste, men alla dagar därefter har det varit strålande sol och varmt.
Nu öser regnet ner utanför.

Kommer som sagt en uppdatering och jag ska sluta försumma min blogg.
Vi mår fint här hemma iaf.

Kram.
=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt o höra att allt e bra :) Undrar ju när bloggen tystnar ett par dgr ;-) Jag ska jobba tors-fred men hitta på nåt nästa vecka?

2010-06-30 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0